نتایج کامل اسمکدان 3 فوریه 2012 - WWE Friday Night SmackDown 3 Feburary 2012 Results
red blue black green red blue black green امروز
اسمکدان
راو
سوپر استار
ان ایکس تی
ایمپکت رستلینک
مسابقات برتر هفته
پی پی وی
اخبار کشتی کج
پاور 25
مسابقات قدیمی
ارشیو بهترین مسابقات کشتی کج کاران
ويدئو ورودي کشتی کج
هوم ویدیو
کلیپ کشتی کج
تم سانگ ها
دانلود مسابقات اندرتیکر در رسلمنیا
بیوگرافی
دانلود فیلم کشتی کج کاران
بازی
گالری عکس ها
والپیپر
هدر
قالب
پی ان جی
دانلود مسابقه فوتبال
برنامه90
اخبار فوتبال
یو اف سی
فیلم
اهنگ به روز
نرم افزار
اس ام اس
ترفند و عجایب
ارشیو رسلمنیا ها
دانلود رسلمنیا1 تا 7
دانلود رسلمنیا8 تا 14
دانلود رسلمنیا15 تا 21
دانلود رسلمنیا22 تا 27
ارشیو الیمشن چمبر ها



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 207
بازدید کل : 5294
تعداد مطالب : 892
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




نتایج کامل اسمکدان 3 فوریه 2012 - WWE Friday Night SmackDown 3 Feburary 2012 Results
دسته بندی : <-PostCategory->

 

» نتایج دابلیو دابلیو ای اسمکدان 3 فوریه 2012 :

شوء اسمکدان این هفته جمعه شب از اماها پخش شد و شاهد اتفاقاتی و همچنین چندین مسابقه جذاب در خود بود که مهم ترین آنها ادامه درگیری رندی اورتن و وید برت بود که ظاهرا همچنان تا الیمنشین چمبر ادامه خواهد داشت. هال اف فیمر دبلیو دبلیو ای که در رویال رامبل مچ 2012 به کمپانی بازگشت، در شوء این هفته نیز حضور داشت و با سانتینو مارلا تگ شد! علاوه بر این، در این هفته نیز خبری از کارما نبود و خبر موثقی نیز درباره وضعیت وی اعلام نشده است. توجه شما را به مشاهده مشروح نتایج در ادامه مطلب جلب میکنیم.




پروموی ابتدای شوء:

در ابتدای شوء تدی لانگ در رینگ دیده میشود که آماده آغاز کردن شوء است. لانگ حرف های خود را با کمی صحبت درباره رویال رامبل گذشته آغاز کرد و گفت: امشب من خوش حال هستم که نفرات شرکت کننده در الیمنشین چمبر اسمکدان را اعلام نمایم. بیگشو، رندی اورتن، دنیل برایان، کودی رودز، مارک هنری و وید برت، افراد شرکت کننده هستند. لانگ به سرعت قوانین حذف و پیروزی استارها در این مسابقه را توضیح داد که موزیک مارک هنری زده شد و وی به رینگ آمد. او گفت: این را دوست ندارد و از حضور در این بازی 6-1 ناراضی است! لانگ گفت: با توجه به اینکه تو استیل کیج مچ رویال رامبل را از دست دادی، باید خوش حال باشی که حتی در این مسابقه هم حضور داری! هنری گفت: میخواهم در الیمنشین چمبر شرکت نکنم و به جای آن یک تایتل شات، امشب در مقابل دنیل برایان بگیرم! لانگ پاسخ داد که چه اتفاقی خواهد افتاد اگر من نخواهم؟ هنری گفت: این چیزی است که من و مردم میخواهیم و من سزاوار این هستم. لانگ گفت: بهترین آرزوها را برایت دارم اما تو از مسابقه چمبر مچ حذف شدی و امشب هم مسابقه تایتل مچی نخواهی داشت! هنری گفت: طول نمی کشد که آن را بگیرم. لانگ قابل تعویض است مانند جان لورینایتس در راء! لانگ گفت: هنری به طور نامحدود به تعلیق درمی آید که هنری در پاسخ آن گفت: اگر وی را از تعلیق درنیاورد ممکن است تدی ارزش خودش را از دست بدهد که در اینجا تم سانگ شیموس زده شد و او وارد رینگ شد و یک بروگ کیک به هنری زد و لانگ گفت: امنیت من تامین خواهد شد و من تا رفتن به بیرون از ساختمان اسکورت خواهم شد. سپس لانگ درباره تایتل شات شیموس با وی صحبت کرد که شیموس گفت: تصمیم گرفتم که تا بعد از الیمنشین چمبر صبر کنم! تم سانگ کودی رودز زده شد و و وی گفت: دیگر اجازه موفقیت به دیگران را نمیدهم! مردم خیلی زود برنده شدن تو در رویال رامبل 2012 را فراموش می کنند. آنها حضور چهل و پنج دقیقه ای من در رامبل که طولانی ترین زمان ها بود را به یاد دارند و من برای دو قهرمانی میروم برای اولین بار در تاریخ! سپس لانگ با تشکر از رودز بابت آمدن به اینجا، گفت: هم اکنون یک بازی وان آن وان مقابل شیموس داری! لانگ، داوری را فراخواند و از رینگ بیرون رفت.

مسابقه اول: شیموس در مقابل کودی رودز ........................ برنده مسابقه: شیموس
شیموس پس از اجرای بروگ کیک، سلتیک کراس را موفق شد اجرا کند و برنده بازی شود.

پروموی هانیکو:

در حالی که رودز همچنان در کنار رینگ افتاده بود، موزیک جاستین گابریل زده شد و قرار بود وی با هانیکو مسابقه بدهد. سپس هانیکو همراه با کاماچو وارد آرنا شدند و هانیکو گفت: کاماچو، پشت من است که رودز به گابریل حمله کرد. سپس هانیکو و کاماچو هم به وی پیوستند و روی گابریل کار کردند تا اینکه موزیک د گریت کالی زده شد و وی فن مخصوص خود را روی هانیکو و کاماچو اجرا کرد و رودز هم از ترس، از رینگ فرار کرد. سپس هانیکو روی کالی کار کرد اما در نهایت یک پانجابی پلاگن را دریافت کرد.

پروموی تدی لانگ:

در بک استیج درو مک اینتایر در حال صحبت کردن با لانگ است و لانگ گفت: این همان چیزی است که هر هفته میخواهی! مک اینتایر به وی التماس میکند که او را کمک کند اما لانگ وی را ناامید کرد. لانگ گفت: هیچ چیز بدتر از یک تلویزیون قابل پیش بینی نیست! چرا که هر بار مک اینتایر میرود، نتیجه آن قابل پیش بینی است. مک اینتایر باید راه های بهتری پیدا کند و خوش حالم که او هنوز سر شغلش است! سپس مک اینتایر تشکر کرد و آن مکان را ترک کرد. سپس سانتینو مارلا آمد و گفت: هفته گذشته، تیم "سانت، اوشی" به درستی کار نکرد و این هفته من یک تگ تیم جدید دارم؛ هاسکو، جیم داگن! داگن آمد و شروع به گفتن USA کرد و مارلا هم سپس میگفت، Italia! سپس لانگ یک بازی برای آنها مقابل اپیکو و پریمو مشخص کرد و در ادامه آکسانا وارد شد! وی گفت: از صحبت های تدی به هنری تحت تاثیر قرار گرفته و سپس مشغول گفتن صحبت های همیشگی با لانگ شد!

مسابقه دوم: تگ تیم مچ............................................ برنده مسابقه: اپیکو و پریمو
» در این بازی قهرمانان کمربند تگ تیم در مقابل سانتینو مارلا و جیم داگن قرار گرفتند.
سانتینو آماده اجرای کبرا بود که روزا مندز حواس او را پرت کرد و پریمو موفق شد بک استبر را اجرا کند.


مسابقه سوم: دیواس تگ تیم مچ.................................. برنده مسابقه: بث فینیکس و ناتالیا
» در این بازی هیل ها در مقابل تامینا و آکسانا قرار گرفتند.
یگ گلم اسلم از یث کافی بود که آکسانا خیلی زود در این بازی تسلیم شود!

» پس از پایان بازی، فینیکس رینگ را ترک کرد و ناتالیا شارپ شوتر را روی آکسانا اجرا کرد اما تامینا با یک کیک مانع شد و سپس سوپر فلای اسپلش را اجرا نمود.

پروموی دنیل برایان:

در ادامه مایکل کول در رینگ حضور دارد و در میخواهد با برایان مصاحبه ای را انجام دهد. برایان وارد رینگ شد و به شکل دیوانه ها مشغول جشن گرفتن شد! وی در خلاصه صحبت هایش گفت: این مصاحبه مربوط به مایکل کول نیست! برایان همانند گذشته با کول درگیری های لفظی پیدا کرد و سپس در مورد قهرمانی خود صحبت کرد و گفت: بیگشو یک شکست خورده است و او هیچ بازی تایتل مچی دیگر نخواهد گرفت. به همین دلیل اگر لانگ، بیگشو را از چمبر حذف نکند، پرونده وی به هیات مدیره خواهد رفت و لانگ هم مانند لورینایتیس پس از مدتی بیکار میشود! در اینجا موزیک بیگشو زده شد و وی وارد رینگ شد و گفت: برایان خود را یک مدل معرفی میکند اما وی بیشتر شبیه به کاریکاتور است! او یک الاغ مغرور و بسیار خوش شانس است که در الیمنشین چمبر برای وی متاسفم! در ادامه برایان، بیگشو را یک بازنده خواند و به وی حمله کرد. برایان ناموفق بود و بیگشو برای چوک اسلم رفت که ایجی به رینگ آمد و مانع شد. سپس برایان چند پانچ به شو زد که باز هم بیگشو برای ناک اوت کردن وی رفت که این بار هم ایجی مانع شد و برایان از رینگ فرار کرد!

مین اونت
مسابقه چهارم: رندی اورتن در مقابل وید برت...................... برنده مسابقه: رندی اورتن
» نوع این بازی، نو دیسکالوفکیشن بود!

اورتن پس از اینکه هندل اسلم برت روی صندلی را بدل کرد، یک آر کی او به وی زد. سپس صندلی را در جای مناسب قرار داد و یک RKO تماشایی دیگر را اجرا کرد و موفق به پین شد.
» در بک استیج تدی لانگ در حال صحبت کردن با برایان و ایجی است و به وی گفت: وقت آن است که برایان نشان دهد که یک مدل و کشتی گیر بزرگ است چرا که هفته آینده وی در مقابل رندی اورتن قرار میگیرد! برایان گفت: ترسی از غول ها و یا مار ندارم! سپس گفت که ایجی در اینجا بماند چون امن تر است و خودش اتاق را ترک کرد. در رینگ، رندی اورتن در حال چشن گرفتن است که برایان هم وارد رینگ شد و مشغول خوش حالی و جشن گرفتن با هوداران شد! اورتن به شکل بهت زده ای به وی نگاه میکند و در حالی که به برایان خیره شده است، شوء به پایان رسید!
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امین تاریخ ارسال : : یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,

مطالب گذشته

·

دعوت به نویسندگی! ارسال در : 1391/6/13 10:46

·

علیشمس و ملانی - زیر آسمون آفتابی ارسال در : 1391/6/5 8:16

·

Download Persian Movie : Mahi Dom Ghermez ارسال در : 1391/6/5 8:10

·

.::Randy Orton PNGs::. ارسال در : 1391/5/31 9:38

·

Behind The Scenes Of Alo2 By Amir Tataloo - HD ارسال در : 1391/5/31 9:32

·

دانلود سریال ساخت ایران قسمت اول تا قسمت ۱۸ ارسال در : 1391/5/30 17:45

·

Sami Beigi - Boro 2.0 ارسال در : 1391/5/27 9:2

·

Download The Amazing Spiderman ارسال در : 1391/5/27 8:39

·

Full Archive - ZedBazi + Zakhar Nameh ارسال در : 1391/5/26 13:31

·

Full Archive - Amir Ali A2 ارسال در : 1391/5/26 11:7

·

دانلود فیلتر شکن قوی Freegate 7.30 Professional Edition ارسال در : 1391/5/26 10:17

·

قالب زیبای موزيك ارسال در : 1391/5/25 13:28

·

Amir Tataloo - Hesse Mamooli ارسال در : 1391/5/25 7:49

·

Sohrab MJ - Dorough Tatil ارسال در : 1391/5/24 8:34

·

Amir Ali A2-Intro ارسال در : 1391/5/18 9:10

·

هدر درخاستی ارسال در : 1391/5/18 8:50

·

هدر درخواستی ارسال در : 1391/5/18 8:20

·

Download WWE Smackdown 2012.08.03 Videos ارسال در : 0/1/1 6:25

·

اخبار کشتی کج به تاریخ 2 اگوست 2012 ارسال در : 1391/5/12 19:36

·

پیش نمایش کامل بازی Tekken Tag Tournament 2 ( ویژه ) ارسال در : 1391/5/12 19:34


به وبلاگ من خوش آمدید



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج فوتبال و نرم افزار و آدرس http://wwe10.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس